"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


poniedziałek, 21 lutego 2011

art journal......"...miłość cierpliwa jest, łaskawa jest..."

.......mój pierwszy art journal, a właćiwie tylko jedna strona (wcześniej robiłam tylko książki artystyczne), zrobiłam ją już ponad tydzień temu i zgłosiłam na konkurs walentynkowy do scrapujących polek....no cóż niestety nie udało się wygrać.....ale i tak jestem dumna z tej stoniczki...jest taka trochę plastusiowata, tak moja:) zawiera piękny tekst z Pisma Świętego-Hymn o miłości z 1 Listu św. Pawła do Koryntian.....




"...Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy:
z nich zaś największa jest miłość".

2 komentarze:

  1. Art Journal to świetna zabawa.. i baardzo wciąga :) POLECAM!
    A karta śliczna.. no i najważniejsze, że taka TWOJA właśnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetna zabawa:) i dziękuję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń