"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


wtorek, 4 stycznia 2011

postanowienia....

postanowienia noworoczne......mam następujące....bloga piszę sobie od niedawna, ale stwierdziłam, że w mojej głowie jest tyle pomysłów, którymi chciałabym się podzielić z wami, że muszę zaprowadzić tu porządek......poza scrapami, decupagem, biżuterią i czym tam jeszcze...chcę wam pokazać moje domowe drobiazgi, cudeńka z przeszłości i te nowe..... jest ich ogromna ilość w moim domu.....a, że fotografia i dekoracja wnętrz to też moja pasja, połączę to w jedną zabawę na blogu....pewnie założę drugiego, bo tu będzie chaos...zobaczymy......to jedno z postanowień.....drugie...wymyśliłam sobie, że moje stylizacje będą tematyczne względem miesięcy...na razie zacznę od kolorów....w styczniu biel i jej pochodne...............pozostało mi tylko samej sobie życzyć powodzenia i wytrwałości, a i czasu na to wszystko.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz