"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


środa, 5 kwietnia 2017

8 urodziny Art-Piaskownicy - wyniki candy



Witajcie, witajcie:) 
Oto nasze pełne hasło konkursowe:)


 

Pora ogłosić wyniki candy z okazji Ósmych Urodzin Art-Piaskownicy. Podczas zabawy w  BLOG HOPA....wędrowaliście po naszych blogach. Na końcu zawitaliście do mnie:) za co serdecznie dziękuję, również za wszystkie bardzo miłe komentarze. Ponieważ było ich tak dużo i wszystkie sympatyczne, bardzo trudno było mi wybrać osobę, która otrzyma czekoladownik i niespodziankę. Wobec czego mój mąż został tzw. "Marysią"i wylosował komentarz 29 z kolei, a pozostawiła go.......


Piafka z bloga kolazanka.blogspot.com
która otrzymuje czekoladownik i niespodziankę, serdecznie gratuluję 
i proszę o kontakt mailowy   zebianka@wp.pl          

                                     

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :* dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dziękuję ślicznie! Na chwilę weszłam sprawdzić wyniki, a tu taka niespodzianka! Pierwszy raz wygrałam w candy, aż nie mogę uwierzyć. :) Rano zgłoszę się mailowo, teraz jest już troszkę późno. ;) Chciałabym jeszcze poprosić o skorygowanie adresu mojego bloga w poście, który brzmi kolazanka.blogspot.com przez "a", bo to nawiązanie do mojej ulubionej techniki kolażu, choć dość problematyczne, sama się mylę czasami. ;) Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło. :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie, przepraszam najmocniej,że wkradły się błędy literowe, już poprawiłam. Początkowo było dobrze, potem poprawiałam pisząc jeszcze raz, bo coś się w poście poprzestawiało:) Nagrodę wyślę w poniedziałek:) Dziękuję za udział w zabawie:)

      Usuń
  3. Oczywiście, adres brzmi, nie post. ;) Za dużo chciałam napisać na raz i się zaplątałam. :)

    OdpowiedzUsuń