"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


sobota, 20 stycznia 2018

steampunk

...Dzisiaj coś innego moja praca w stylu steampunk...nazwałam ją "Zatrybił człowiek".  Jak to u mnie bywa wykonana w większości z recyklingu. ....Do wykonania jej użyłam puszki po szynce, części ze starego dysku  komputerowego,  z suszarki do włosów, części z zepsutego zegara. Kupiłam tylko kilka złomków - trybików, kaboszon i media....Uwielbiam takie prace..tylko czasu brak:) 
Czym jest steampunk – nazwa pochodzi od słowa „steam” czyli pary i nawiązuje stylistyką, estetyką i techniką do maszyn parowych „epoki pary”, epoki wiktoriańskiej.......
...Zapraszam na "stylowe" wyzwanie do Art-Piaskownicy.....










........a swoją pracę zgłaszam na następujące wyzwania.....






8 komentarzy:

  1. Wygląda jak mechaniczne serce! Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Świetne! Nie wiedziałam, że suszarka ma tyle fajnych części w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. R E W E L A C J A !!!!!
    fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo serdecznie dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką kreatywność! Własnie dlatego tak bardzo Kocham Steampunk bo można zrobić cuda ! Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca;)Gratuluje nominacji;) bez wątpienia w pełni zasłużona;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wszystkim dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń