"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


sobota, 28 grudnia 2019

anielskie prezenty

...W ramach anielskiej wymianki świątecznej w Art-Piaskownicy otrzymałam piękne anioły od Justyny z Wielkie Małe Pasje. Cudowne skarpetkowe anioły, wykonane z ogromną pasją i pietyzmem zdobią obecnie moją sypialnię i strzegą nas dzielnie. Jeszcze raz serdecznie dziękuję autorce z te piękne anielskie prezenty:)


Mój anioł malowany akrylem na deseczce z odzysku poleciał w ramach świątecznej
wymianki do Aliny



3 komentarze:

  1. Anioły od mojej imienniczki podziwiałam już na jej blogu, nie mogłam też nie zajrzeć tutaj, wiedziona ciekawością. I nie zawiodłam się - desecxka z aniołem jest obłędna! Pozdrawiam poświątecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie aniołeczki przecudne.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że tak im dobrze u Ciebie :))). Dziękuję za wszystko ❤. A anioł malowany na desce to cudo. Masz ogromny talent! Moc uścisków posyłam:))

    OdpowiedzUsuń