"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


sobota, 1 lutego 2020

Bodziak - kurs Filigranki

Dzisiaj mam dla Was bardzo prosty kurs na wykonanie skromnego, uroczego bodziaka,
 w wersji uniwersalnej dla Filigranek.

 1. Potrzebne będą: baza bodziak, tekturka z napisem - u mnie WITAJ MALUSZKU, papier, kwiatki, sznurek, guziczki, sizalowe sianko.


 2. Wycinamy z papieru kształt bodziaka. Ja postarzyłam brzegi, można to zrobić nożyczkami.


 3. Wycinamy z białego papieru kołnierzyk i ozdobne brzegi na dole bodziaka. Ja użyłam wykrojnika kół i z nich docięłam odpowiedni kształt.


 4. Malujemy napis z tekturki, u mnie jest to perłowa akrylowa farba.



 5. Przyklejamy sizalowe sianko, na to kwiatki, trzy guziczki i sznureczek i gotowe.



 6. I tak wygląda skromny, ale uroczy bodziaczek:) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz