"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


wtorek, 17 marca 2020

11 urodziny Art-Piaskownicy

Witam serdecznie:)

Jak już wiecie nasza Art-Piaskownica obchodzi właśnie 11 urodziny. Zapraszamy więc do wspólnego świętowania. W tym roku nasza zabawa wiąże się ze Świętym Patrykiem i symbolami z nim związanymi:) Jeśli macie ochotę wygrać zielony czekoladownik wraz z zawartością i trochę scrapowych przydasi, to zapraszam do mojego wpisu na blogu Art-Piaskownicy,
zgłoście się tam do "żabki" KLIK.
 A na moim blogu lub istagramie  zostawcie komentarz, a może będziecie podglądać mnie dłużej.

 A tutaj są wszystkie informacje o zabawie urodzinowej Art-Piaskownicy: KLIK

Nagroda ode mnie prezentuje się następująco.



12 komentarzy:

  1. wow! jaki cudny apetyczny zestaw przygotowałaś :) bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :) wszystkiego najlepszego z okazji Waszych urodzinek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczności urodzinowe! Prezenty słodkie, więc gram w zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek i wielu nowych inspiracji oraz pomysłów życzę :) Piękną nagrodę przygotowałaś, czekoladownik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co kreatywne i dające radość, z okazji 11 urodzin ArtPiaskownicy. Świetny zestaw prezentowy,bogaty i kuszący :) i czekolada i czekoladownik i przydasie. PRZYDZALYBY mi SIĘ :)
    podziwiam , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego... Dalszych twórczych lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki ;) życzę wiele kreatywnych dni ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego dla DT blogowego! 111 lat kolejnych cudownych inspiracji i oby kolor zielony okazał się dla mnie łaskawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy przygotowałaś :) Super urodziny Art Piaskownicy :) Przy okazji zobaczyłam Twoje prace i bardzo mi sie spodobały :) Miło tu na Twoim Blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam się do zabawy:) Życzę głowy zawsze pełnej kreatywnych pomysłów i mnóstwa czasu na ich realizację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace oraz nagrody ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty dla nas przygotowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniczynka pomogła i szczęście usmiechnęło się właśnie do mnie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń