"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


niedziela, 10 maja 2020

3 inspiracja dla Rapakivi

Dzisiaj mam dla Was moją trzecią i ostatnią gościnną inspirację dla Rapakivi.

Maj - to czas I Komunii Świętych, w tym roku jednak wszystko wygląda inaczej, cała nasza rzeczywistość diametralnie się zmieniła. Ja jednak postanowiłam zrobić skromny komunijny, dziewczęcy komplecik. Zaproszenie na komunię oraz małą karteczkę w pudełeczku jako podziękowanie dla gości. Jak zauważycie ponownie pojawiły się u mnie delikatne róże i ecru, ale jakby mogło być inaczej, skoro kiviowe papiery inspirują tymi właśnie kolorami. Dziękuję Rapakivi za sympatyczną gościnę:)

                                                                                                                                                            







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz