"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


poniedziałek, 4 maja 2020

zakładka do książki

Coś dla tych, którzy lubią czytać...ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI.....Rzecz wydaje się banalna, a jak wiele może mieć odsłon, z jak wielu materiałów można ją wykonać i wbrew pozorom jak wiele może mieć kształtów? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w wyzwaniu Art-Piaskownicy- małe formy- zakładka do książki. A u mnie wybiegłam pamięciom do czasów młodości szkolnej, kiedy to czytałam "Psa, który jeździł koleją", czy "W pustyni i w puszczy" oraz wiele innych książek. Miałam
i robiłam wtedy zakładki z tzw. kliszy, którą się zmywało pod wodą, wkładało ciekawy obrazek np.
z gazety, czy pocztówki i obszywało kordonkiem:) Pamiętacie takie zakładki?
Dzisiaj u mnie taka sentymentalna zakładka dla Basi, która lubi przyrodę, recykling i jakże aktualne nasze hasło BĘDZIE DOBRZE:) Basiu, klisza z twoich piwnicznych zasobów wraca do Ciebie
w innej postaci:) Pozdrawiam:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz